menuordersearch
parsi98.com

لایسنس کسپرسکی پریمیوم 1 کاربره-3 ساله

پیشنهاد ما
موجود
لایسنس کسپرسکی پریمیوم 1 کاربره-3 ساله
...
لایسنس کسپرسکی پریمیوم 1 کاربره-3 ساله
(0)
(0)
2024
رنگ و مدل کالا
2024
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
1,950,000 تومان
لایسنس آنتی ویروس کسپرسکی پریمیوم

لایسنس رجین کشور هند است برای اکتیویشن باید به آی کشور هند متصل شد.بعد از اکتیو لایسنس آپدیت رو با آی پی ایران دریافت میکنید.آی پی هند بعد از خرید محصول به مشتری تحویل داده میشود.

 

امکانات آنتی ویروس: به طور کامل از زندگی آنلاین و هویت دیجیتال شما محافظت می‌کند، امنیت کامل، عملکرد دستگاه و حریم خصوصی بالا در اینترنت، حفاظت از اسناد شخصی و دسترسی اولویت به پشتیبانی از راه دور را فراهم می‌کند. توابع مشترک ✅ آنتی ویروس در زمان واقعی ✅ نسخه پریمیوم "Kaspersky Password Manager" ✅محافظت در برابر تماس های اسپمرها و کلاهبرداران ✅ خط پشتیبانی اولویت دار ✅ضد فیشینگ ✅ محافظت در برابر تهدیدات کریپتو ✅محافظت از حمله فایروال و شبکه ✅ابزارهای بهینه سازی ✅فضای دستگاه خود را آزاد کنید ✅ حالت بازی و حالت مزاحم نشوید ✅ پشتیبانی فنی گسترده

VPN نامحدود و سریع – کامل کردن حریم خصوصی و آزادی آنلاین بدون به خطر انداختن سرعت. • حفاظت از داده ها در Wi-Fi عمومی چه خرید، چه امور بانکی، تماس های ویدیویی یا ایمیل انجام دهید، VPN از داده های شما در برابر رهگیری توسط هکرها محافظت می‌کند. • پوشش IP IP منحصر به فرد شما توسط سرورهای ما پوشانده می‌شود و اطمینان حاصل می‌شود که هیچ کس نمی‌تواند دستگاه ها یا موقعیت جغرافیایی شما را ردیابی کند. • Kill Switch از افشای آدرس IP یا داده های شخصی شما در صورت قطع اتصال VPN جلوگیری می‌کند - این کار را با مسدود کردن دسترسی دستگاه شما به اینترنت تا زمانی که اتصال VPN شما بازیابی شود، انجام می‌دهد. • دسترسی به محتوای جهانی 2000 مورد از سریعترین سرورها در سراسر جهان به شما امکان می‌دهند از هر کجا که می‌خواهید به وب سایت ها، نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود - از جمله آنهایی که در نتفلیکس و آمازون هستند - دسترسی داشته باشید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر